torsdag 2 maj 2013

Hittan & Dittan

Heeheej!! Nu har vi passerat valborg. Fyfan va bra min valborg var. Hade riktigt jävligt och riktigt jävla roligt. Hoppas ni andra hade det också. Annars sitter jag hemma nu ska tillbaka till skolan snart pga 3 timmars håla. Annars är allt lugnt. Mitt liv svävar upp och ner just nu, många beslut och mycket som händer och tyvärr allt på en och samma gång. Men måste vara stark och kämpa vidare. Jag hoppas att min mamma snart får en förklaring till vad det är för fel och att läkarna kan göra sitt jobb lite mer på allvar än va de känns som de gjort. Trotts allt som tynger mig går jag med leendet på läpparna och gör allt för att jag ska minnas varje dag från min barndom som om det är jag själv som valt hur dagen ska se ut. Jag älskar mina vänner och vill ha bra relation med dem vilket jag har fast jag är spralligast och inte kan sitta still så finns alltid dem där och gör mina dagar till minnen. 

Ni får en bild från leva & fungera mässan i Göteborg där vi träffade på komikern Jesper Odelberg, riktigt häftigt!! 
En annan bild på Cornelia som är 2 år och sitter och spelar CS.. dessutom sköt hon 2 stycken när vi inte ens var i rummet, så dem som blev klådda av en 2 åring på CS bör nog lägga ner den karriären . ;)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar