tisdag 21 maj 2013

klant till 100%

Heej! Innan helgen sa jag att det kommer vara pain in the ass helg för mig pågrund av allt plugg vi fick helt plötsligt och allt annat jag skulle hinna med. Och det var exakt det helgen blev men inte pågrund av allt plugg utan att jag klantar mig och donkar in huvudet i ett handfart när vi hade tjejmiddag några stycken. Tänkte inte mer på det tills jag hyperventilerade och fick konstiga kramper, så fick åka abulans eeeehh äntligen typ för första gången!!. Tydligen hade jag fått en liten hjärnskakning, så har inte kunnat plugga alls så mycket flum.. annars har helgen varit bra va hemma o vilade idag och har försökt sova nu i snart 2 timmar vilket inte har gått så jag hamnade här. Just nu känner jag mig värdelös och väldigt irriterad över skolan, ge mig sommar och lite lugn o ro. Är det inte det ena så är det de andra tyvärr vilket jag inte deppar här om. Nä ska försöka nana en gång till nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar