onsdag 12 juni 2013

Babbel igen ?

Hej bloggen..!!! Känner att den här bloggen har blivit en avskrivasida för mig. När jag är tyngd av en massa grejer så är det faktiskt skönt att bara skriva lite. Har gått in på mitt sista sommarlov och det firar vi med att ta hela sommaren för sig själv och bara slappa, har inte sökt något direkt jobb så det blir inga pengar för mig den vägen. Men där emot ska jag hjälpa mina kära vänner Isabella och Marcus med barnpassning om dem bådar jobbar, så helt slappt blir det inte, hehe! Men ser fram emot det, det är en gounge med lite små hyss. I helgen firade vi mamma och syster från Stockholm var nere med pojkvänen och hans föräldrar. Har varit mycket att göra. Känns som jag inte räckt till till alla denna vecka. Borde varit hemma mer med min syster och med mamma och hjälp henne mer än va jag gjorde. Har verkligen försökt hinna med allt på ett sätt där ingen skulle bli besviken. Var ju även tvungen att titta på studenterna för de var en del man kände och viktigaste va min fina vän Zuzanna!! Hade jag fått göra om denna helgen så hade jag delat mig i flera olika bitar så lite av mig hade kunnat vara där det behövs. Vill så gärna hjälpa mina vänner och min familj, vill vara så mot dem som jag vill att dem ska vara mot mig. Vill ju att mina vänner och min familj uppvaktar mig när jag fyller år eller tar studenten, eller när jag behöver hjälp med något så vill jag ju att dem ska finnas där, så ställer krav på mig själv att jag måste!! Men nu är helgen och "det värsta" över och äntligen sitter jag i mitt rum för mig själv och kan bara njuta av att börja lovet. Inte ofta jag säger "äntligen" till att vara hemma men nu är det faktiskt ganska skönt att ha lite tid för sig själv för minns inte sist jag var helt för mig själv. 

Hade lite fler bilder att lägga ut men tekniken vill inte som jag och jag har inte ork till att fixa med det just nu så de andra bilderna kanske kommer upp en annan dag. I blå klänning (bilden) var på skolavslutningen, hade en jätte trevlig och mysig avslutning. Sång och musik i skolan och tårta till och med för att klassen vann en tävling. Sedan var vi ett gäng i stan som åt kinamat och bara njöt. Sedan delade vi upp oss lite och jag och några andra tjejer åkte till Fyllinge och bara njöt ännu mer i solen. Senare på eftermiddagen tog vi bussen till stan och satte oss på Bulls där vi träffade dem andra. Satt där några timmar och till sist kom vi på att det hade varit roligt med bowling och vem tror ni vinner ... såklart är det jag som vanligt, i klänning och bowling skor, vi var snygga må ni tro. Efter det drog sig de flesta hem så jag och Nella bestämde oss att bara vara och hänga i stan tills min pojke kom in. Jag åkte hem och la mig i sängen och väntade på att han skulle komma till mig efter att varit ute på krogen en stund. Så det var en pörfekt dag att börja lovet med. Efter det har det bara varit stress stress och stress som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar