söndag 25 augusti 2013

en miljon saker

Hej!! Skolan har satt igång igen, noll koll verkligen allting där känns som kaus! inget schema, gymnasiearbetet och allt bläää!! Körkortet för min del är i full rulle. Så fort jag fått schemat för skolan så ska de köras!

Har bara legat hemma hela dagen. Idag allt har känts så skumt. Hur saker och ting händer. Hur personer inte tänker på deras bästa vän. Vilka val människorna runt om kring en påverkar. Hur stark man själv måste vara för att försöka förstå sina vänner när de är som mest egoistiska eller åtminstone hålla käften om va man tycker. Jag är inte perfekt men jag placerar andra före mig själv när dem är på botten. Det är ingen som förstår för ingen vet vad jag vill, för inte ens jag själv vet det när det gäller den ena biten.

Tre bilder sen sommar
Mammas 50 års fest, kallt så klänningen las in på rummet på kvällen!












Fiskedag med familjen och Peter Myys!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag var en väldigt aktiv läsare för något år sen ^^ och hittade tillbaka till din blogg för ett tag sen!! Märker att du inte bloggar lika ofta, men hoppas att du kommer se min kommentar :) Hur känns det att gå på gymnasiet? Jag gillar inte känslan av att ha fondation på mig, men vill ändå täcka röda fläckar osv, tips på hur?? Sen tips på vardagssminkning? (har alltid tyckt att dina sminkningar varit så fina haha!) Sen har du kontakt med dina gamla vänner från nian? Eller går du i samma klass som nån av dem? Är rädd för att förlora kontakten med mina (har börjat i ettan detta år!)

    Tacksam för svar! :)

    SvaraRadera
  2. Heej!! det känns tufft att gå på gymnasiet. Men det är sista året för mig så de är skönt och det har varit en rolig tid. röda fläckar och sånt har jag inte så mycket tips för. vardagssminkning är lite blandat, beroende va man ha för hy och färg osv. Nej jag har inte kontakt med mina vänner från högstadiet. Det bröt upp ganska direkt efter vi slutat 9an. jag har lite kontakt med Julia som är med på en del bilder från förr.

    SvaraRadera