måndag 23 september 2013

WoopWoop






 Hej alla där ute!! Allt bra? Jag har insett nu att jag fyller ju år om drygt en vecka och som ni kan se på översta bilden har vi son tradition att sjunka o göra frukost på morgonen till den som fyller år. Och nu är det snart dags igen!! Jippii!! Mysigt men sång och frukost så där tidigt på morgonen så man inte vet hur många tår man har :) Pappa är också väldigt att ha med kameran in i rummet så det blir ju alltid väldigt fina morgon bilder på en. haha !!
Bilden under ser ni när jag, mamma, Linnea, farmor och mormor var i Frankrike för flera år sedan, då jag matade fåglarna och alla tog foto runt omkring så jag finns kanske på foto runt om i världen, vem vet ;) Nä nu ska jag plugga körkort och leva mig in i bilarnas värld. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar