lördag 14 december 2013

Tillbaka till att vara knas igen, men den här gången på riktigt

Nu känns det som det är dags igen. Livet har varit upp och ner nu ett tag. Varit många jobbiga stunder men när dem kommer finns det en sak jag tänker på som gör mig så lycklig men det är inget som jag talar högt om nu. De kommer kanske ut en dag längre fram. Jag har varit i skolan hela veckan och kan inte säga mer än att det varit piss att komma tillbaka till skolan efter 5 veckors praktik och få så mycket att göra på två veckor. Låt nästa vecka gå fort ja jag kan få lov sen!!
Igår var jag ute med ett gäng vänner de va toppen, lite annorlunda ställen än va jag bruka vara på men de va awesome de med!! Idag blir det ut igen ... Oups ibland kan man inte hjälpa att det blir så men det kommer bli grymt de med!! Så nu ska jag fixa till mig sen jävlar är det party som knackar på dörren!! Hpppas ni har en bra kväll gubbs & gumms ! ;)

2 kommentarer: