onsdag 18 december 2013

Tankar som sviker

Hej!! Va händer med mig. Nu kommer ett tråkigt inlägg igen. Men känner inte igen mig själv. Varför är jag så svag. Mina tankar går och allt jag tänker så är det att allt och alla går emot mig och vänder ryggen mot mig. Kunde inte somna igår för att jag låg och tänkte, vaknar kl 7 av att jag fortfarande tänker på samma sak, kunde inte somna om för än flera timmar senare.. Allt jag tänker är så sjuk sånt som man bara får för sig av att man mår som man mår. Jag hoppas verkligen inte mina tankar blir verkliga för då är det helt sjukt om någon hade kunnat göra så. Vill kunna må bra hade som förr. Men det är väl så att det jag som gjort så att situationen ser ut som den gör idag. Mina tankar går mot mig inte ens mina tankar är med mig längre. När ska det här ta slut.. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar