fredag 10 januari 2014

vill inte, förstår inte

Varför bryr jag mig så mycket nu för!? Faaan!!! Varför är jag så känslig. Vill inte sova men vill drömma men ändå inte. Vill inte gå till skolan vill inte sitta där och verka glad vill inte att folk ser mig där. Förstår inte varför jag inte bara kan säga som det är. Att jag är rädd om er mina vänner som betyder så mycket för mig och som jag får höra en massa om som ni själva egentligen ska veta, och jag kan inte ta upp de då blir det ett helvete och jag är dum som försöker hjälpa och försöker få er att själva se. Förstår inte varför saknaden är så stor nu. Jag är svag o gråter men vet inte alltid varför, varför ska jag gråta när jag egentligen har det bra.. är det för jag bryr mig för mycket om mina vänner och dem jag har älskat och vill inte att något ska hända dem, försent. Jag saknar min lilla teddybjörn som har gått av på mitten och landat långt bort från mig. Allt inom mig är upp och ner just nu, känslan är konstig och jag mår skit av den. Den här veckan har min familj varit min bästa vän. Älskar er familjen<3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar