fredag 10 januari 2014

En bra dag än så länge

En stund där jag är på bra humör! Inser fan att dem jag pratar med betyder och dem får mig att le. Gick i skolan idag och fick reda på betyg i medicin och vård ämnena, så sjuk nöjd med det, kunde inte bli bättre!! Hade redovisning som jag faktiskt glömt bort så den gick sämre, ibland tillåts man att glömma saker, tyvärr. Nu sitter jag hemma och bara tänker på de positiva, även om de jobbiga kommer upp så försöker jag trycka det bakom dem glada tankarna, som idag har gått bra, skönt nog. Sen får vi se vart kvällen bär av hoppas det blir en spännande kväll. Dag för mig att börja söka jobb, så man får samla på sig lite pengar. Just nu finns det så mycket jag vill göra, allt möjligt!! Så nu ska jag blicka framåt och fixa så att jag kan upptäcka världen!
 
Som ni ser på sista bilden sitter grodan där nu, ÄNTLIGEN kan man lugnt säga! Nu får vi se vad jag planerar till nästa gång :)  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar