onsdag 22 januari 2014

något speciellt?

Här sitter jag och har en massa och göra med det blir inte av då jag har ingen motivation till det och har ingen aning hur jag ska börja med något. Så det känns lite jobbigt, men som jag då tänker så kommer de komma en dag då jag bara pang bom allt klart.. eller?

Nä men vad annars, jag har ett lugnt liv nu inte alls mycket skola för tillfället. Två lektioner i veckan ganska skönt att ha lite uppehåll. Äsch jag kan inte klaga på något just nu ser framemot nästa vecka då jag bara ska ligga och ha de gött!!

Och jag i min ensamhet kollade på 8 mile i går kväll? Film om Eminem. Va hände? Det var nog bara för att den visades på SVT 1 jag var tvungen att se den, blev ju rätt förvånad när jag såg att 1:an skulle sända den? Hoppas inte folk hatar mig nu för att jag tittade på den.

Har en massa mardrömmar hela tiden där jag inte förstår någonting. Vart kommer dem ifrån? I natt drömde jag att min balklänning kom och att den va rätt färger men modellen på klänningen var fruktansvärda, volanger och tyg hit och dit. Sen drömde jag om en gammal skolkompis som jag aldrig någonsin umgåtts med. Aa går inte in mer på mina drömmar blir bara förvirrad. Men idag vaknade o jag och kände mig faktiskt jävlig pigg första gången på länge. Så då hoppade jag upp från sängen glad och fånig! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar