måndag 10 februari 2014

Livet leker tills vidare

Tjeenare i kylan!!! Stack iväg men mamma en vecka till Grand Canaria, där vi bara hade de skönt med massa sol och avslappning. Vi hade kanon väder så blev sol och bad både i poolen och i havet. Blev en dag med shopping, men de var ju nästan bara jobbigt och gå där när säljarna puttar in en i affärerna för att sälja sina pryttlar. Vi va ute och test åt på några ställen, jävligt go mat där måste jag säga. Sett mycket berg och hus byggda på konstiga ställen/sätt, och åkt buss i hög fart runt bergsknutarna (lite läskigt faktiskt). Kramat en palm gjorde jag också .. ett av målen på resan. En skön resa, tack för den mamma :)!!
 
Annars.. skolan har ju inte satt igång fullt än så tar de lite lugnt fast jag borde plugga och kämpa med lite saker jag har kvar! Det ska i alla fall va klart innan lovets slut! Idag har jag även försök söka lite jobb, hur nu de gick vet i fan.. haha men blev några sökningar, stolt tjej!!
 
Idag, äntligen hämtade jag min fräcka studentmössa. Fan alltså inte långt kvar!! Spännande till 1000, hoppas det blir kanon och minnesvärda dagar i livet med vackert väder och glatt folk!! Just nu fram till sommaren leker livet för mig, sen hoppas vi på att mina ansökningar om jobb är så pass bra så jag får något jobb i sommar ;)
 
 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar