torsdag 13 februari 2014

Emelie är på topp!!

Hej!! Precis kommer från skolan, där jag skrev ett prov i privat juridik. Gick faktiskt bra tror jag. Verkade inte så svårt i alla fall!!
 
Veckan har varit kanon. I tisdags blev de spontan fest för mig. Studentfest!! Så fick ju ta de kläder man hade hemma! Fyffan va kul jag hade. Inte haft så kul på länge. Jag träffade min kära Jullan, o hon o jag flippar som vanligt när vi ses. De var en kväll som jag behövde allt var perfekt nästan. Första studentfesten jag var på så kanske lite därför var jag ju tvungen o röjja lite.. hehe eller något sånt. Träffade super många gamla vänner man inte träffat sens vi gick i 8-9:an ?!? Kul o ser er!! :D
 
Och sen då. Alla hjärtans dag på fredag WIIO!! Förhoppningsvis är det någon som har en plan så det kommer bli grymt antar jag. Något kommer ju hända vet jag, men jag har faktiskt ingen aning vad det är.. hm spännande!!! jag och överraskningar hmm.. ?;) 
 
Annars då lov nästa vecka då blir de o vila ut i de sista efter dessa 6 veckorna så jag är redo för skolstart på riktigt!!   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar