fredag 21 februari 2014

Förvirrande vindar

God dag!! En hyffsad vecka som har gått jäkligt fort. Har hjälp Bella en del och lekt massa med Cornelia. Det har varit en lugn vecka än så länge. Har försökt plugga en del men vet inte vad det är med mig tappar koncentrationen jäkligt snabbt.. så blir lite då och då.

Igår kväll fick jag träffat Julia min kära vän. Som är lika störd som alltid. Det är vårt sätt att roa oss på och vi har jäkligt roligt. Kommer alltid älska den bruden!!

Idag känner jag mig tom som fan. Vaknade för ett tag sen och åt lite frukost och skulle sätta mig och plugga men tankarna seglar bara bort och allt blir suddigt. Jag landar i en annan värld. Konstig känsla att man känner sig tom inombords, det finns verkligen ingenting där just nu. Vet inte vad det är med mig idag eller vad jag tänker på, jag hoppas inte det är fel sak som förvillar mig den här gången också. Vill inte, kan inte, går inte!! Fan oroar mig själv för att jag kommer göra de som jag inte vill och kommer ångra åter igen. Konstig känsla!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar