måndag 24 februari 2014

Nu är det min tur och känna lite så här

Heej där!! Det blev en bättre dag än tänkt eller är jag bara ovanligt glad? Första skoldagen på länge.. vilket det ändå inte blev då jag bara hade en lektion för den andra var inställd och den sista fick vi jobba hemma med, så en lektion en måndag är inte fel. Så jag kom hem tidigt och Isabella fick mig att dammsuga för mamma, sen satte jag mig och sökte lite jobb och ringde runt lite, alla va så trevliga idag så de gjorde allt bara mycket roligare, jag tycker ju det är såå tråkigt att söka jobb och hålla på med sånt. Loggade in på min mail och hade fått ett mail från min lärare att jag klarat gymnasiearbetet!!! YEES så skönt nu kan jag ju skita i skolan.. eller? Det är inte mycket kvar nu det är sjuk va tiden går
och snart är jag färdig undersköterska och ska börja spara pengar ordentligt!

Grym dag än så länge få se hur det går senare. Om dagen fortsätter så bra som nu. HOPPAS :D

2 kommentarer:

  1. Va härligt att läsa :D Kämpa på sys <3 Nu kommer jag o Niklas o magen ner snart ;) i april :D

    SvaraRadera